Outlook, Gmail, Seznam. Kolik emailů přes tyto služby zvládnete odeslat?

microsoft_outlook-logo.png Gmail_logo.png seznam_logo_small.jpg

 

Pokud podnikáte, jistě jste to už řešili. Na Vašem eshopu se chystáte zahájit velkou slevovou akci, nebo výprodej a velmi rádi byste o tomto počínání dali vědět jak stávajícím, tak i novým zákazníkům.

Nové zákazníky oslovíte například PPC reklamou, nebo vhodnými články na oborově zaměřených webech.
A co s již získanýmí zákazníky, tedy lidmi, kteří u Vás už nakoupili? Pokud se Vám v podnikání daří (gratulujeme),
tak seznam Vašich zákazníků zcela jistě čítá minimálně tisíce položek a více. Jako nejvhodnějí forma oslovení se
samozřejmě nabízí email. A nyní si položme otázku - jak na to?

 

Email marketing a chyby při jeho tvorbě

 

Email marketing je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres. Jejich majitelé musí vyžádat a potvrdit zájem o tyto informace (tzv. opt-in). Z tohoto důvodu je email marketing jedním z efektivních nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Emailing patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace. Výhody emailového marketingu spočívají především v nízkých nákladech, flexibilitě, snadném testování, měřitelnosti a vyhodnocování kampaně.

Jak rozeznat podvržený email

2702745 com email300px1

Někteří lidé si myslí, a asi není jejich chybou, že emailová adresa není směrodatná a adresát neví, od koho obdržel email. Není tomu tak! Problémem často je, že samotné státní instituce rozesílají jejich informační zprávy naplňující znaky phishingu.

Email Marketing není mrtvý

Navzdory obrovskému rozmachu sociálních sítí je mnoho z nás, kteří se podobnému typu sítí bráníme a využívat je nechceme. Email je toho důkazem, stačí nám tato prověřená technologie. Nemusíme se zdržovat detaily toho, že někdo jedl to či ono, nebo se byl odpoledne podívat do multikina. Na rozdíl od novinky na Facebooku máme email uchovaný a můžeme si jej později přečíst.

Otravný email marketing?

2702745 com email300px1Přístroje jako mobilní telefon nebo počítač s e-mailem jsou ty, které nelze v běžném pracovním prostředí odmítat. Nelze bez nich vůbec pracovat, natož někomu pracovně konkurovat. Představte si, že máte obchod pouze s pevnou telefonní linkou. Nemáte internetové stránky ani mobilní telefon. Jak Vás Vaši zákazníci najdou, nebo dokonce zastihnou, nesedíte-li u telefonu? Nezastihnou.

Užitečné odkazy