Email marketing a jeho výhody

Email-Marketing-Tab-Photo.jpg

Email markering je jedním z mnoha marketingových nástrojů, které můžete zvolit na cestě za svým cílem. Tím cílem samozřejmě není nic jiného, než spokojený zákazník, který je kvalitně informován o Vašich produktech a službách. Email marketing je tedy nástrojem komunikace mezi Vámi a Vašimi klienty. A není nástorojem ledajakým! Díky povaze emailu a dalším možnostem výpočetní techniky lze považovat kvalitně prováděný email marketing za jeden z nejefektivnějších způsobů komunikace a propagace vůbec.

 

Proč byste se měli o email marketing zajímat?

1) Cena

Už jste někdy rozesílali letákovou kampaň? Máte spočítáno na kolik Vás vyšel grafický návrh letáků, jejich tisk a rozeslání? Utratili jste takto třeba i deseti tisíce korun a ani nevíte, kolik adresátů Váš leták opravdu četlo a kolik jej vyhodilo do koše? Pak je email marketing nástrojem, který by Vás měl zajímat! Díky povaze emailu a technickým možnostem rozešlete rychle a pohodlně i desítky tisíc emailů zákazníkům po celém světě za zlomek ceny letákové kampaně. Porovnejte poměr výkon/cena v našem ceníku.

2) Efektivita a rychlost

Vysoká efektivita email marketingu je na snadě. Místo zdlouhavé přípravy letákové kampaně dnes díky nástroji jako Profimailing vytvoříte email během několika minut. Během dalších pěti minut je email připraven k odeslání vybraným skupinám adresátů a Vy pak jen téměř v reálném čase sledujete a vyhodnocujete statistiky úspěšnosti Vaší kampaně a to vše v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova. Jen si představte: Co vše můžete stihnout za čas, který díky využití email marketingu ušetříte?

3) Měřitelnost

O velmi problematickém vyhodnocování úspěšnosti/neúspěšnosti "papírové" marketingové kampaně jsme již hovořili. Obecně tento problém existuje i u venkovní reklamy (billboardy, LED obrazovky). Email je díky přímé interakci se zákazníkem přesný. Během krátké chvíle od rozeslání přesně víte, kolik lidí Váš email otevřelo, kolik zákazníků kliklo na který odkaz, nebo kolik příjemců se odhlásilo.

3) Interaktivita

O přímé interakci se zákazníkem již byla řeč v předešlém odstavci. Díky email marketingu můžete tuto vlastnost využít ve Váš prospěch. Se systémy jako Profimailing mají zákazníci díky interaktivním formulářům možnost si sami zvolit o jaké informace stojí. Jste již unaveni z neustálého ručního vedení databáze aktivních zákazníků? I toho Vás Profimailing ušetří. Veškeré akce jako odhlášení, přihlášení, změna odběru jsou řešeny automaticky.

5) Zacílení 

Díky možnosti odesílat personalisované emaily a vytvářet skupiny zákazníků lze každou jednotlivou kampaň velmi přesně zacílit. Máte například eshop s potřebami pro domácí mazlíčky? Víte, jací zákazníci u Vás co nakoupili? Pak víte přesně, co bude Vaše zákazníky zajímat. Díky možnostem napojení služby Profimailing na nejrůznější eshopy a CRM lze celý proces cílení kampaně na konkrétní zákazníky automatizovat.

Příště si povíme o možných nevýhodách email marketingu. Řekneme si ale také, jak se jim úspěšně vyhnout a nenechat se nachytat při začátečnických chybách.

Užitečné odkazy