Email marketing a chyby při jeho tvorbě

 

Email marketing je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres. Jejich majitelé musí vyžádat a potvrdit zájem o tyto informace (tzv. opt-in). Z tohoto důvodu je email marketing jedním z efektivních nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Emailing patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace. Výhody emailového marketingu spočívají především v nízkých nákladech, flexibilitě, snadném testování, měřitelnosti a vyhodnocování kampaně.

Je dobré používat přímé oslovení příjemce. "Dobrý den Michale"
Vytvořte si newsletter určený přímo pro příjemce, zvýšíte tak zájem o Váš email.

Vyhněte se znakům "$, Kč" v email marketingové kampani.
Znaky "$, Kč" Vám ve skutečnosti Kč ani $ nepřinesou, působí nevhodně a příjemce ihned zpozorní (v negativním slova smyslu).

Vyhněte se email marketingu během prázdnin.
Prázdniny jsou často svátky také od emailu. Což je důvod, proč není email marketing v průběhu prázdnin příliš efektivní.

Vyhněte se překlepům v adrese při přihlašování o Váš newsletter.
Vyhnout byste se měli emailům typu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , překlepům se dá vyvarovat přidáním ověřovacího pole do přihlašovacího formuláře newslleteru.

Vytvořte jasnou výzvu při akci v email marketingové kampani.
Ujistěte se, že příjemci Vaší email marketingové zprávy budou vědět, co od nich očekáváte (a co oni mohou předpokládat na oplátku).

Definování opt-in email marketingu.
Můj newsletter je "opt-in", jistě! Ale ne všichni Vaši potenciální zákazníci se s tímto termínem setkali.

"Neopravujte" překlepy zákaznických emailových adres.
Nikdy nemanipulujte s emailovými adresami svých odběratelů, a to i když je zpráva nedoručitelná z důvodu neexistence adresy.

Vzhled kampaně emailu.
Přesuňte nudné věci na stránce emailu dolů a pozdravte příjemce s nejlepší nabídkou hned shora těla zprávy.

Email marketing potřebuje, aby odrážel Corporate design (jednotný vizuální styl).
Pokud je to Váš email marketing, měli by to lidé vidět okamžitě.

Zdůrazněte se slovy, ne vykřičníky.
Cesta k úspěšnému emailovému marketingu není dlážděna vykřičníky.

Experiment s odkazem "Umístění v zpravodaji".
Maximalizujte výkon tím, že máte správné odkazy na správných místech.

Získejte odběratele díky spolupráci s konkurencí.
Vytvořte si větší skupinu newsletter předplatitelů dohromady.

Získání jména anonymního předplatitele I.
Proměňte své anonymní uživatele do předplatitelů, které můžete pozdravit osobně -  požádejte je o jejich jména.

Jak dostat newsletter k předplatitelům loterie.
Sestavte si svůj seznam z loterie, ale dávejte pozor na kvalitu svých účastníků.

Jak interpretovat email newsletter otevřenou mírou.
Co Vám může říct v otevřené míře emailová marketingová kampaň nebo newsletter - a co nemůže.

HTML nebo prostý text: Nechte své příjemce rozhodnout.
Pokud se nemůžete rozhodnout, zda byste měli publikovat Váš newsletter jako HTML nebo prostý text, dělejte obojí a nechte Vaše příjemce rozhodnout individuálně, které alternativě dávají přednost.

Zahrnout snadné použití odhlašovacího odkazu v newsletteru.
Nespokojení odběratelé jsou horší než žádní. Snadný a bezpečný způsob jak se odhlásit je zároveň způsobem, jak učinit odběratele šťastnými.

Informujte Vašeho ISP o svých email marketingových aktivitách.
Připojení k poskytovateli služeb Internetu je jedním z nejdůležitějších. Takže se ujistěte, že posíláte legitimní hromadné emaily a nebudete odpojen jako spammer.

Nástroje email marketing.
K dispozici je velké množství personalizovaných hromadných emailů a bulletinů. Objevte všechny formy a nástroje efektivního emailového marketingu.

Učte se od spamu.
Spammeři mohou o email marketingu hodně naučit.

Zkontrolujte HTML a prostý text, zda mají části odpovídající obsah.
Aby bylo pro spam těžší Vás obelstít, zkontrolujte ve spam filtrech, zda si prostý text a HTML části emailových zpráv odpovídají.

Ať je snadné pro předplatitele změnit svou emailovou adresu.
Ztratit jednu adresu, získat další, udržet si odběratele, když uživatel změní emailovou adresu.

Vytvořit vstupní stránky hodící se k Vaší email marketingové kampani.
Email marketingová kampaň je zbytečná bez vstupní stránky, takže se ujistěte, že vizuálně patří ke kampani uživatele a nedráždí ho.

Ujistěte se, že odhlášení nastane okamžitě.
Vyhněte se spam dojmu tím, že odhlášení od Vašeho zpravodaje nebo z emailového marketingového seznamu vstupuje v platnost okamžitě.

Ujistěte se, že Váš email marketing ASP je Opt-In Only.
Jak jde opt-in seznam ruku v ruce s tím, že blokuje a filtruje jako spammer? To může být chyba poskytovaltele služeb Vašeho email marketingu.

Marketing: Pokud používáte zvuk, ujistěte se, že je silný.
Žádný zvuk je lepší než slabý zvuk. Ale silným můžete zlepšit svou email marketingovou kampaň.

Motivovat lidi, aby se přihlásili k odběru zpravodaje s bonusem.
Další bonus může výrazně zvýšit pravděpodobnost, že se někdo podepíše k odběru zpravodaje.

Nápady  na obsah newsletteru: Kladení dotazů uživatelem.
Nápady na obsah mají obvykle tuto formu: "Jak mohu udělat...?". Tak jak mohu získat víc nápadů?

Nápady na obsah newsletteru: tisková shrnutí.
Konsolidace zprávy poskytuje užitečné služby svým předplatitelům newsletterů, a to také ukazuje Vaše odborné znalosti v této oblasti.

Nápady na obsah newsletteru: kalendář a svátky.
Pokud hledáte inspiraci pro Váš newsletter, může jí být vše, i dovolená. Rok je bohatý na příležitosti svátků a  slavností, můžete tedy psát přímo o nich nebo i o tom, co se jich vzdáleně týká.

Předvyplňte formy na vstupní stránce.
Aby byl nákup snadnější díky předběžnému vyplnění formuláře na stránkách.

Priority obsahu newsletteru pro více prokliků.
Zde je levný a snadný způsob, jak přizpůsobit a optimalizovat obsah ve svém bulletinu pro jednotlivé příjemce.

Dejte zpravodaj registračních kolonek na každé stránce.
Ujistěte se, že návštěvníci se mohou přihlásit do svého informačního bulletinu, kdy a kde chtějí.

Odpovídejte na žádosti během 1 dne.
24 hodin vede k Vašemu vítězství nebo ztrátě zákazníka, takže se ujistěte, že odpovídáte na emaily během jednoho dne.

Pravidlo, jak často chcete posílat newsletter.
Najděte tu správnou frekvenci pro Vaše email marketingové úsilí.

Pravidlo, kdy posílat newsletter.
Pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek, sobota, nebo neděle? Který den bude fungovat nejlépe?

Výšku prodeje neposkytuje žádný newsletter.
Novinky účastníci očekávají a zaslouží si obsah, ve kterém maximální sleva sama o sobě není.

Posílejte newslettery alespoň jednou za měsíc.
Pokud budete posílat newsletter méně často, mohou na Vás Vaši odběratelé zapomenout a budou vnímat Vaši poštu jako spam.

Posílejte zpravodaje pravidelně načas.
Každý týden, atd. Zde je důvod, proč je důležité, aby byl newsletter posílán pravidelně a včas.

Pošlete nám svou email marketingovou zprávu jako multipart / alternativní.
Získejte to nejlepší z obou světů a dejte těm, kteří dávají přednost HTML, bohatou verzi a taktéž těm, kteří preferují prostý text a prostou alternativu - automaticky a snadno.

Úspěšný email marketing je 1 na 1 povolený marketing.
Vize emailového marketingu: každý zákazník je speciální.

Test rozvržení newsletteru s poštovními klienty.
Ujistěte se, že Vaše email marketingové zprávy vypadají dobře nejen v emailovém programu, ale i u Vašeho příjemce.

Test odkazů na Vaše zprávy v email marketingu.
Pokud se příjemce nemůže proklikat na Vaše stránky z Vaší email marketingové zprávy, všechny ostatní snahy by byly marné.

Rozdíl mezi opt-in a double opt-in.
Chcete, aby Váš email marketing směl pouze opt-in velikost, nebo preferujete dvojnásobnou? Zjistěte, jaký je rozdíl mezi jedním a dvěma opt-in prostředky.

Použijte šablonu pro svůj email newsletter.
Šablona je něco, čeho se můžete držet a zároveň je tím, co budou Vaši čtenáři uznávat.

Použití absolutní adresy URL v email marketingové zprávě, bulletinu.
Relativními adresami URL se Vám nepodaří přivést lidi ze svého zpravodaje na Vašich stránkách.

Použijte tučné označení pro kladení důrazu na email marketing.
Důležitý text vynikne na Vašem email marketingovém úsilí pomocí tučného zvýraznění.

Použijte svou značkou v předmětu.
Vyvoláte tím zájem a Vaši příjemci pohodlně otevřou své marketingové zprávy.

Použijte své jméno do "From":
Lidé neradi čtou poštu od neznámých odesilatelů. Ale zprávy "Od: jména", které znáte a důvěřujete mu, jsou vítány.

Uživatelské otázky v obsahu zpravodaje.
Řekněte jim přesně to, co uživatelé chtějí vědět, ve svém bulletinu. Výborný způsob, jak zjistit, co Vaši odběratelé chtějí vědět, je čtení jejich emailů.
Přesuňte nudné věci na stránce emailu dolů a pozdravte příjemce s nejlepší nabídkou hned shora těla zprávy.

Užitečné odkazy